Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

tisdag 24 december 2013

Eget tema 28 Utmaning (365/365)

Nu har jag klarat denna utmaning och avslutar med en bild som visar 
att jag också klarade utmaningen att ta en bild på Caspian med julrosett.

Tack för alla kommentarer och tack för att jag fått njuta av alla era fina bilder!
Jag har inte alltid varit så duktig på att kommentera, 
men det är så inspirerande att se hur olika teman tolkas.

Jag önskar er alla 
en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Vi ses 2014!




5 kommentarer:

  1. Grattis till din målgång i Utmaningen! Och visst är det en Utmaning att fota sin vän!!! God Jul och Gott Nytt År!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Grattis till målgången, bra kämpat.

    SvaraRadera
  3. Grattis och Caspians gage måste ha varit sjöhögt när han ställde upp så här fint! ;-)

    synes nästa år igen!

    SvaraRadera
  4. Gott slut och Gott nytt! Grattis till målgången :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till målgång. Så underbart fin han är där han sitter med sin röda rosett.
    Jag önskar dej ett gott nytt år. Vi ses näst år.

    SvaraRadera