Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

söndag 4 augusti 2013

155 Kommunicera (208/365)

Att kommunicera med omvärlden är inte alltid så lätt under Urkult
Mobilnätet blir överbelastat och alla operatörer fungerar inte i norrlands inland.


2 kommentarer:

  1. Är det folksamling i Stockholm fungerar inte heller telefonerna, märkte jag under pride paraden i lördags och under bröllopet i somras.

    SvaraRadera
  2. "I princip" är det Telia som gäller åtminstone här i Lapplands fjällvärld! Och det tar sin tid att titta på bloggar och kommentera...kan säga att stressad ska man INTE vara! ;-)

    SvaraRadera