Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

fredag 21 juni 2013

88 Förändra (172/365)

Ett räcke på en trappa som förändrades.
På morgonen var räcket som vanligt.
På eftermiddagen var det neonrosa.
På kvällen plockade man bord det rosa.
Det var bara påklistrat - jag undrar varför?


1 kommentar:

  1. En kortvarig installation kanske?
    En "kupp" från street art kanske som inte fick vara kvar. Någon annan kanske plockade bort det.
    Tycker känna igen trappan men blir så tveksam - är det vid Slussen upp mot Mosebacke?

    SvaraRadera