Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

fredag 7 juni 2013

44 Dramatik (156/365)

Dramatik uppstod när makens tumme kom mellan en slägga 
och ett järnrör, blodet rann och maken blev blek om nosen.
Som tur var blev det bara en sårskada, så jag tejpade och och la på ett förband. 


4 kommentarer:

  1. Usch och fy. Hade inte klarat av att se det blodet ;-) Tur att det inte var värre

    SvaraRadera
  2. DET måste ha gjort ont! Inte konstigt att han bleknade. Usch!
    Bra att sjukvård fanns på nära håll!

    SvaraRadera
  3. Huvvaligen det låter så ont att det "killas" i mina knän! Det gör det på mig när jag tycker något är läskigt eller hemskt.

    SvaraRadera
  4. Aj, inte kul med först rött, sen blått som döljs av det vackra omplåstringen i gult med klöver! Bra med sjukvård på nära håll ibland!!! Kram och ge Maken en extra från mej för sin tapperhet ;D

    SvaraRadera