Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

torsdag 30 maj 2013

354 Åkomma (147/365)

Jag kan någon gång tillåta mig att njuta av en mjukglass. 
Det går bara om jag tar lite medicin som hindrar att 
jag bli dålig av min åkomma - laktosintolerans

I dag var en sådan dag, varmt och soligt...och det var så gott!



5 kommentarer:

  1. Åh, den ser så god ut, värd sin åkomma :) Supersnyggt fotad dessutom :) Ha ett fint veckoslut!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det finns medicin som hjälper.

    SvaraRadera
  3. Det är bra med medicin:) Och med glass, härlig tolkning:)

    SvaraRadera
  4. Ser läskande gott ut. Tur att det finns medicin.

    SvaraRadera
  5. Det där ser verkligen gott ut!

    SvaraRadera