Sidor

Kanske är jag tokig som hoppar på detta igen men det är ju så kul...
Här kommer jag att lägga ut mina bilder till utmaningen "365 foton 2013".
Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.

Kommentera gärna mina bilder!

2013-års utmaning

söndag 17 mars 2013

191 Mars (66/365)

Nu har jag inte lagt upp några bilder på länge för jag har inte haft någon tillgång till internet.
Mars och vecka 11 betyder Borga för oss.
Förra söndagen installerade vi oss i stuga 3 vid Borgagården.
Vi har haft en härlig vecka som ni kommer att få se bilder ifrån,
så fort jag hinner titta igenom och välja ut lämpliga.



4 kommentarer:

  1. Vackra färger och så fint med istapparna som glittrar i solen!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med en ledig vecka. Vackra färger på den bilden.

    SvaraRadera
  3. Skall bli spännande att se bilder dina från er vecka i Borga! En härlig början på stuga nr 3!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. ;-)
    förstår att du haft det härligt! Inte alls så väldans långt från min gård norr om Vilhelmina....

    SvaraRadera